Click here for Myspace Layouts

Khamis, 6 Januari 2011

Salah Tempat

Semalam satu kedai ni suruh aku datang interview
petang, tapi di sebab kan aq tengah keje so aku
cakap gan dia aku datang malam dalam pukul 9.
balik je dari kerja semalam aku terus pergi kedai
tu, semangat gila aku nak pergi semalam..sampai je
kat bangunan tu, aku terus pergi kedai tu...
aku terus pergi kedai nagoya, lepas tu aku pergi kat
kaunter and aku cakap tadi ada orang suruh datang
interview , lepas tu dia suruh aku jumpa sorang perempuan
cina ni, lepas tu dia tnya aku nak kerja sampai bila..
so aku pun cakapla aku nak kerja sampai aku dapat
sambung stady, tapi dia kata manager tak nak
budak lepasan spm, memang sengal la..sampai rumah aku
megutuk dia...Bila aku bangun tadi aku tengok fon
aku ada missed call dari orang kedai tu...aku pun
anta la mesej ada apa encik?, lepas tu dia kata kenape
tak datang interview, aku pun cakapla semalam ada
cina kata yang dia tak nak budak lepasan spm..
lepas tu dia kata mungkin awak ni salah kedai...
aku pun dah pelik la..kedai mane lagi yang ada kat sini..
aku pun tanya la kedai nya yang mane satu sebab
takut silap, lepas tu dia kata kedai dia kedai pak hailam..
peh rupanya aku salah masuk kedai da..hahaha...
malu gila, nasib baik tak de orang tau..hahah...rupanya
kedai kat bawah tu..aku salah save no dia, aku tulis
kedai nagoya..hahahah...memang sengal gila..hha:05:

Tiada ulasan: