Click here for Myspace Layouts

Ahad, 9 Januari 2011

AJL 25

Artis-artis yang bertanding

Yuna - Cinta Sempurna
Tomok - Berlari
Hafis - Noktah Cinta
Hujan - Mencari Konklusi
Syahir - Kebahagian Dalam Perpisahan
Adira - Ku Ada Kamu
Stacy - Jahat
Black - Sofea Jane
Api - Pelita
Bunkface - Ekstravaganza
Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku
Faizal Tahir - Selamat Malam & Hanyut
Meet Uncle Hussain - Drama King

AJL 25

Semalam aku tak dapat nak tegok AJL 25
semua di sebab kan kerja balik pukul 10..
sampai rumah dalam pukul 10.30 dapat
tengok separuh je...memang kecewa suda.
hahaah...tapi pagi ni aku tengok dekat you tube
semuanya best-best..tapi yang aku paling suka
tengok persembahan malam tu..
ana raffali, faizal tahir, hafis...tapi yang betul-betul
buat aku rasa merasai persembahannya adalah
hafis dengan lagu noktah cinta..peh dia punya
memang gempak gila la, lagi-lagi masa dia kena
tembak tu..memang gempakla..pada yang
yang menang tahniah di ucapkan ya....

Tiada ulasan: