Click here for Myspace Layouts

Isnin, 3 Januari 2011

Berhenti


hari ni aku berenti kerja dekat
mango delight cafe..penat do kerja sini
dah la menipu je, kata balik pukul 6.30
petang, tapi sampai pukul 9.30...kalau
nak balik kol 9.30 cakapla, ni diam je
camla tak boleh cakap gan aku. hari ni
pun zaty masuk kerja, dia kata sengan zaty
kerja pelayan dekat depan, tapi bila dia
sampai pagi kak ros suruh dia duduk dapur.
untuk tolong-tolong kat dapur..muka dia dah
lain..hahah..sian ko zaty.. aku pun tak tau
yang dia kena kerja kat dapur tetiba pulak...
aku yang kat depan lagi la penat, dah la kena
amik order , hantar makanan,n, angkat pingan.
tu biasa la sebab memang tu kerja aku.. hari sabtu
ahad kejra tak dela penat sangat, bila ari isnin ni
peh kerjanya, sampai dah tak sempat nak dudul.
ada je orang yang datang....memang penat gila..
soorila ya kak shima dah tak larat la nak kerja,
sakit pingang sik berdiri je..lagi satu bila ktrang
cakap nak balik 6.30 akak pulak yang sound ktrang.
padahal memang patut balik 6.30.so sorri ya kak..

Tiada ulasan: