Click here for Myspace Layouts

Khamis, 6 Januari 2011

Celcom



.. CELCOM BROADBAND ..

Tempat : Alam Sentral & PKNS
Masa : 8.30 pagi - 8.00 malam
Rehat : Setengah Jam Sahaja

Hari ni aku start kerja baru dekat
tempat yang tertera di atas..mula mula
datang kerja tengok memang senangla
sebab duduk dekat dalam kedai, bila dah
pukul 12.00 aku kena berdiri dekat luar
untuk buat sale dekat luar...memang la ok
sebab dekat alam sentral.bila dah pukul
4.00 dia suruh aku dengan budak baru ni
pergi Lompleks PKNS untuk buat sale dekat
sane..peh memang malu la, mane tak nya
kena jumpa sorang-sorang tanya nak beli
broadband bang/kak..hahaha...memag sorrila.
dalam pukul 5 lebih aku gan daus merancang
nak bla je dari situ..tak habis-habis merancang.
hahaha..memang siutla ktrang ni..huhuh...
sampai la pukul 6 lebih, tetiba abang tu tunjuk
tempat untuk simpan barang bila nak tutup erai
nanti sebab dia dah nak balik alam sentral.....
bila abang tu bla je, aku gan daus terus kemas,
and pergi simpan barang..hahahah....memang
gila la, dah la baru masuk kerja pagi, petang
dah berenti..hahaha..lepas simpan barang-
barang aku gan daus pergi cari kerja tempat lain
banyak memang banyak kerja kosong, tapi yang
aku tak faham, kenape semua nak perempuan..
memang begang la..ada yang kosong pulak
intervew pukul 6 pagi sampai 5 petang..ktrng balik
pun pukul 6 lebih..hadui..penat gila...nak cari
kerja kat pasaraya yang kat alam sentral tu semuanya
yang kerja situ semua kenal aku, malu la pulak..hehe..
ktrang cari kerja sampai la pukul 7.55..last-last nai
fedup dah...so balik jela dok umah..hhahah...

kepada akak azlina maaf ya kak sebab kerja satu
hari je, penatla kak,dah la susah nak car sale..
maaf ya kak...

Tiada ulasan: