Click here for Myspace Layouts

Ahad, 19 Disember 2010

Seni Visual 3 (spm)

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA 2010

SENI VISUAL KERTAS 3

TAJUK : Alat mekap

Contoh Lukisan yang aku buat untuk
kertas seni 3 spm 2010..tapi tak cantik
sebab aku buat untuk test je...masa
spm pun aku tukar semua warna so
warna aku tak guna warna yang macam
dalam gambar ni..antara barang-barang
yang aku lukis adalah :

AXE
sikat
NUTOX
GARNIER
bedak MIYAMI
foundation MAC
MAC Lipbam
wex GATSBY
minyak wangi BOSS
minyak rambut GATSBY


Lukisan

warna meja dipucat kan sikit
sebab nak buat bayang..

bayang-bayang telah diletakkan
pada setiap barang-barang..

Bekas sikat dan 2 barang sudah
siap di warna..

barang-barang sudah siap di warna..

FINAL
Warna pada almari di tukar
kepada warna coklet, sebab
warna ni macam tak sesuai..


Tiada ulasan: