Click here for Myspace Layouts

Jumaat, 3 Disember 2010

Klinik Dermatologi

29-11-2010

Jam 2.00 pm aku ke HBTAR untuk membuat checkup macam biasa...
jam 2.15 aku sampai di kaunter A untuk mengambil no sebelum ke
kaunter seterusnya..tunggu punya tunggu jam dah pukul 2.30 manela
no aku tak naik-naik ni..rupa2nya akak yang selalu tu takde dekat
kaunter..so ter kaunter lain, melambat kan betul..
jam 2.35 kat checkup aku di check untuk di berikan no untuk ke
klinik dermatologi..jam 2.40 aku sampai di klinik dermatologi
yang terletak di tingkat atas sahpaksela kena tungguaja..masa tengah duduk sementara
tunggu masuk ke bilik 61, ada sorang pak cik ni g dekat kaunter
n marah akak nurse sebab no bilik dia tak naik naik lagi..sah-sah
pak cik ni baru pertama kali datang..heheh..mane taknya klinik ni
bukannya semua pesakit boleh masuk mane-mane bilik..klinik
ni dia ikut dah berape lame orang tu sakit dan tahap mane dia
punya sakit..macam aku dah 10 tahun kat klinik 2 sampai nurse aku
ingat akak yang kaunter pun aku dah kenal..haha..sampai nurse
kat situ pun dah kenal aku..hehe..jam 2.45 aku masuk bilik 61
dan aku jumpa doktor tu..macam biasa la ayat doktor tu kat aku
"macam mane sekarang?" aku pun jawab " tak berape ok la doktor,
sebab dia datang balik secara tiba-tiba"..doktor tu pun cek dan
dia cakap" ini bukan sakit suriasis yang biasa tu. ada makan apa-apa
ubat tak?". aku pun tawab tak ada.. so dia cakap " saya bagi ubat
ni pakai dan makan lepas 2 minggu datang hospital balik ok"..
aku pun senyum jela..hehehe....

No Untuk Ke Bilik 61

No Giliran Mengambil Ubat

Surat Untuk Mengambil Ubat

Ubat Suriasis Body

Ubat Suriasis Untuk Muka (AC5)

Ubat Suriasis Untuk Muka ( RETACNYL)

Ubat Suriasis Polytar
Untuk Kepala

Tiada ulasan: