Click here for Myspace Layouts

Jumaat, 3 Disember 2010

Aktiviti Selepas SPM

Aktiviti Selepas SPM

Keluar & Mencari Kerja

SPM pun dah nak tamat, tingal lagi 2 mata pelajaran
je lagi..so aku sudah pun rancang aktiviti aktiviti
yang akan di buat..yala tak kan nak duduk rumah
goyang kaki je..hahah...bosan nanti..aku gan geng-geng
aku pun dah rancang nak kuar lepas SPM ni..yang
kelakarnya tiap-tiap hari tukar tarikh nak kuar, ada jela
yang tak kena...haha..mula-mula nak pergi bercuti
kat melaka tapo de masalh pulak..ada jugak yang ajak
pergi genting tapi takutla musim hujan camni...
so kiteorang rancang pergi dekat-dekat jela...

Jalan-jalan gak, tak kan lepas jalan nak dok umah pulak
so aku dah mula mencari tempat-tempat yang boleh
aku pergi untuk mencari kerja..yala dapat jugak hilangkan
boring, sambil-sambil tu dapat jugak duit..hahah....

Quality Hotel Shah Alam
Sebagai Waiter

Plaza Alam Sentral Shah Alam
Carikla Mane-Mnae kedai Yang
Tengah Cari Pekerja..

SACC MALL Shah Alam
Same Gak Carila Kerja Apa-Apa
Yang Ada Kat Situ..hehe..

Jusco Bukit Tinggi
Sebagai Promoter

Tiada ulasan: