Click here for Myspace Layouts

Isnin, 13 Disember 2010

hoorey

13.12.2010
Hari ni tepat jam 5.00 petang dengan rasminya zaman
persekolahan aku telah tamat..:02:
lepasni dah takpayahla aku nak pakai baju putih berlencana
sekolah, berseluar putih, bertali lihir biru berlogo sekolah ...
dah takpaya nak megusung beg dan buku-buku yang berlambak.
hahah...:17: semua dah berakhir....lepasni aku dah tak akan
degar suara yang memangil mangil untuk beratur di dataran..
telinga aku dah tak pekak dengan jeritan cikgu-cikgu..hhaaha...
semua dah takde..tiada lagi pangilan budak sekolah pada aku.he3..
tapi ada jugak yang tak best, lepasni dah tak boleh la aku nak
lepak lagi dalam kelas, dah takdela geng nak borak..dah takde
gelak tawa gan geng-geng semua..aku akan rindu tu semua..
dan aku akan rindu kawan baik aku semua..aku akan rindu korang..

:13::13::13::13::13::13::13:

Tiada ulasan: