Click here for Myspace Layouts

Rabu, 13 Oktober 2010

Kasut Sklh

Semalam 14.10.2010

Semalam pagi adalah hari paling kelakar buat aku...
mane taknya,, smlm pagi dalam jam 6.40 aq pakai
kasut sekolah,, n lepas dah pakai tu, aq beylek2 la
kasut sekolah aku tu..aku tengok asal kasut aku ni
pelik sangat yang sebelah ni...rupa2 nya..hahaha...
rupanya yg sebelah tu kasut sekolah yg kg satu...peh
dah la aku pakai kasut tu dah 2 hari kat sekolah
tah dorang perasan ke tak lah..harap harap tak
perasan la..kalau tak, buat malu je..hahha.....
camne mane lah aku leh salah pakai kasut...
malu siot kalau dorang nampak..hahhaha....
sampai sklh aku tanya la kawan aku si zaty....
aku tanya dia " zaty semalam ko nampak tak yang
aku salah pakai kasut" n dia kata " tak pun..nape zul "
aku cakapla yg aku salah pakai kasut...dia gelak kan aku.
dia cakapla " tu la banyak sangat kasut..hahah "
kalau dia tak nampal, maknenya orng lain pun tak nampakla.
huhuhuh....arap2 kejadian ni tak terjadi lagila...heheh...



Tiada ulasan: