Click here for Myspace Layouts

Sabtu, 3 Julai 2010

student 2010




04.01.2010

Bermulanya Sesi Persekolahan 2010

..Tahun Ni Aku Menjadi Pelajar Menegah Atas 2..
Tahun Ni Aq Sinier la...tapi aku tak buli pelajar
menegah bawah ok,,tunjuk ajar adala..hehe....

Tahun ni adalah tahun yang sangat penting buat aku,,
sebab tahun ni aku akan menduduki peperiksaan
yang sangat penting wat aku iaitu SPM..
spm lah yang akan menentukan masa depan aku kat mane...
kalau nak berjaya kene la berusaha..betul x...
tahun ni aku dah berazam nak belajar bersunguh2....


kepada kawan2 aku belajar la betul2 k...

Serba Sedikit Tentang ZUL

Na I/Cma : Muhammad Zulezwan in Yusoff
Nama Komersial : Zul,Zulez,wan,Wanzu,Ezwan
Tarikh Lahir : 20.07.1993
Di Lahirkan Di : Hospital Besar Tengku Ampuan
Rahimah
Perangai : Pemalu sikit.he3..kadang2 kelakar,
Cepat tak de mood, suka
berkawan, nak tau lagi
kenal la ya..


Tiada ulasan: